arkiv

Parry Hotter hela helgen lång

2009-07-19 @ 22:35:50
Har man haft en asbra helg? Svar ja. I fredags var vi hos Linn och ölade lite. Massa folk och massa Harry Potter. Hur bra kväll som helst. Gårdagen fortsatte i samma underbara Harry Potter-anda, om inte snäppet bättre. Jag, Linn, Mike, Peter, Thore och Moxén hade Harry Potter-maraton. Vi hade blixtar i pannan, varsin trollstav, glasögon och drack pumpkin juice. Såg Fången från Azkaban, Den flammande bägaren och Fenixorden. Sen var klockan mycket. Vid fem-tiden slog jag och Linn på Green street holigans och lade oss tillrätta under täcket. Och jag somnade dirr. Vaknade klockan elva och tvingade mig själv att inte somna om. Måste kunna somna ikväll också, mm, mm. Låg och chillade tills klockan var tolv och väckte då  Linn. For hem och tog det lugnt en stund innan jag for ner till bion med Falkanbruden själv. Halvblodsprinsen. Igen. Och den var bra. Naturligtvis. Aningen bättre än första gången.

Nu ligger jag här under min Harry Potter-lampa och funderar på att läsa ut Halvblodsprinsen så jag får börja på Dödsrelikerna någon gång. Eller så fortsätter jag kolla på Klonerna anfaller som jag somnade ifrån sist. Det lutar åt det sistnämnda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback