arkiv

"Tom, du har en besökare..."

2009-07-10 @ 16:15:55
"...det här är mr. Dumberton, förlåt, Dunderbore."

Klockan är över fyra och ungefär såhär mycket har jag klivit upp ur sängen. Vid tolv sprang jag till köket lite snabbt och hämtade två rostade mackor och lite oboy. Sedan dess har jag legat här och kollat på Vänner. Om en timme ska man vara på släktträff hos Linda. Ska grilla och så, dock är jag inte ett dugg hungrig. Det är lite synd, det är gott med grillat. Var i och för sig inte hungrig på den goda fisken, potatisen och spenaaten (som jag älskar) igår heller. Hm? Om vi inte blir där för länge ska jag kanske träffa Linn ikväll, beroende på om hon ska till Njurunda eller inte, och röja som bara min Linn kan. :') Men, man kanske ska man ta och klä på sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback