arkiv

He already got the inlandsbanan in the käften!

2009-01-05 @ 17:15:10
Nyss hemkommen från några timmar stan och birsta med Linn. :) Jag hittade hur mycket fina saker som helst till mitt rum. Ett bord bland annat. :D Linn köpte också ett bord, så nu ska hon slänga ut sin soffa på gräsmattan. :') Sen for vi och laddade med energidryck och popcorn på ica tills ikväll då hon kommer hit och vi ska ha filmmaraton.

Och ikväll ska vi köpa våra Dylan-biljetter! Vi satt och pratade om att bila ner till sthlm, vore kanske hur mysigt som helst. Lyssna på Dylan hela vägen ner. :') Ååååh, är så sjukt sugen. Jag är lyckligast i världen. Jag ska se Dylan.

Lira lara loppan lura - adjöken med dig, hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback