arkiv

Det blev en tuss..

2009-01-31 @ 14:28:28
I'm back.
Senaste veckan har bestått av vårshow, vårshow och vårshow. Och det har varit så sjukt roligt!
Showen var dödsbra, och ni som inte såg den - synd för er! Jag såg den 11 gånger.
Men nu är det slut och jag saknar det.

"1:an, panorera över kören från vänster till höger, och 2:an, du panorerar från
höger till vänster. Micke, gå från 1:an till 2:an jättelångsamt! Åååh, kebab.."

Ikväll blir det bio, vet dock inte med vilka än. Att Linn ska med är i alla fall säkert! :)
(Och Alice ska också med! För det har hon ju sagt. ^^)
Idag är det för övrigt sista januari och då var det ju tänkt att jag skulle börja bli
blond igen. Men jag vet inte om jag törs, jag kommer bli en morot. Dessutom
vet jag inte om jag är less på det mörka än. Hatar hår.




Kommentarer
Postat av: Liiiiiiniii

morot är snyggt!

vi ses ikväll pretty=)

2009-01-31 @ 15:41:39
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: alice

men jag ska ju med! det har jag ju sagt! :)

2009-01-31 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback