arkiv

Klänning me softly

2009-01-08 @ 20:40:30
Idag hade jag min första riktiga lektion.
Dock kan jag inte kalla den riktig för vi gjorde inte ett piss.
Sen for jag hem iaf, sov i två timmar tills mamma kom hem.
Då snodde jag bilen och for till pappa och hämtade
sagan om ringen och percy tårar som hade kommit. :D
Älskade percy tårar.
Har inte gjort annat än legat och tittat på den sen jag kom hem.
Plötsligt kan Björn Gustafsson och Filip och Fredrik slänga sig i väggen.

Jag är så sjukt sugen på att köpa en bärbar dator.
Måste räkna i kassan lite och se över min budget.
Vore riktigt jävla nice, är så fruktansvärt less på allt
som har med den här datorn att göra.

någon som orkar göra en ny header till mig? o.o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback