arkiv

carrot

2009-02-02 @ 15:20:24
Nyss hemkommen från skolan. Första dagen på skolan på över en vecka,
känns som om jag har haft lov. Haft två rätt slappa men roliga rörlig bild-lektioner,
på första kluddade jag bara ner ett slarvigt bildmanus till mitt yrkesporträtt,
på andra såg vi vårshowen från i fredagskväll, var riktigt bra actually:)
Dock lite oskärpa här och där, tar på mig det jag. ^^

Igår var jag med Linn hela dagen. Var och kollade på curling, hängde ett tag
i birsta och införskaffade mig en bilstereo till Lusen Lucifer. Sen for vi hem
och åt tacos. Sen kollades det på pirates och åts glass :) Popp och Thore
kom förbi en sväng och spöade oss i yatzy. Sen sovade vi :) Kungdag.

Imorgon har jag matte och då får jag förhoppningsvis tillbaka matteprovet
jag skrev för en vecka sen. Det som kändes så bra alldeles efter. Nu har
jag börjat undra hur sjutton det kunde gå så bra egentligen. Skrev skiten
på 45 minuter, jag har aldrig skrivit ett matteprov på under en timme förut.
Och jag kan inte påstå att jag har tyckt att kapitlet har varit lätt. Det gick för fort,
kanske har jag gjort fel på alla uppgifter. Inte för att jag tror det, men det verkar lurt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback