arkiv

och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om

2009-02-28 @ 21:22:40
för det ekar i huvet.

Mitt enda mål jag hade för dagen var att städa på mitt rum. Dammsuga, torka golv.. hela köret. Lagom till att jag skulle börja drar mamma fram både dammsugaren och moppen. Allt jag behövde göra var att slänga upp allt jag hade på golvet på sängen. Sen ordnade hon resten. Det tackar man för. Nu är det mycket fint där. :)

Mellan 18 och 21 har jag legat i sängen och kollat på O.C. Snart har jag sett allt. Pinsamt hur lång tid det har tagit för mig att se det. Jag har helt enkelt för mycket för mig på dagarna. Jag har liksom aldrig tid för serietittande längre. Rätt sorgligt. Man kan ju fråga sig vad det är jag har för mig.




Kommentarer
Postat av: frida

då måste jag ha ett sjukt tråkigt liv. jag har inte kommit förbi andra säsongen av greys än ju :P

2009-03-01 @ 18:08:10
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback