arkiv

Hemmagjorda köptbullar

2009-02-12 @ 20:32:16
Idag har pappa fixat min bilstereo!
Så jag brände nyss en skiva. :D Döds bra blev den.
Men lilla beslutsångesten jag fick, fanns för många låtar.

På senaste tiden på svenskan har vi pysslat med romantiken, realismen och allt det där. Så det har blivit rätt många texter som vi har läst. I stort sett alla dessa har jag läst högt för mina vänner. Jag trodde inte jag tyckte om att läsa högt, men se där. Är riktigt stimulerande. Och igårkväll när jag tog mig i kragen och läste lite Jane Eyre låg jag och läste samma sida 3 gånger utan att förstå något alls, tankarna svävade iväg till allt annat utom boken. Så jag började läsa högt! Och det flöt på som sjutton! Så där låg jag och läste högt för mig själv i en halvtimme och hela 40 sidor. :) Tänka sig.

"Hon hade i denna stora, tjocka, slappa kropp odlat upp ett nervsystem med en förvånande känslighet"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback