arkiv

Darth Vader being a smartass

2009-02-11 @ 21:21:00
Bööp, jag är hos Tuss!
Hon frågade om jag kunde bleka hennes hår ikväll, och visst kunde jag det.
Vi for hem till mig efter skolan och käkade oss lite. Sen tog vi Lusen till henne. :)
Jag lyckades tanka helt själv. Kände mig sjukt vuxen. ^^

Imorse for jag och pappa runt i hela sundsvall och filmade hans lastbilar till mitt yrkesporträtt.
Hann inte göra så mycket med tanke på att alla lastbilar var utspridda överallt, men det lilla jag fick blev bra. :D

Nåt mer som blev bra är Tuss's hår! ;O
Helblekte det från svart, och det blev dödsfränt.
Fan vad jag kan.. o.o

Bra dag idag :D




Kommentarer
Postat av: Mike Flizarello Aasen

Svårt att tanka :b

2009-02-11 @ 23:38:58
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback