arkiv

194380

2009-02-07 @ 01:13:26
Skön dag idag.
Inledde den med svenska, fick massa texter som skulle läsas.
Vi satte oss i mysgrupprummet och jag läste högt för mina vänner i typ en timme.
Sedan väntade samhälle och vi såg historiens tråkigaste film.
Sen skulle en tjej snacka med oss om högskola. Nej tack.
Fast det lät ju inte så tokigt att jag får höja mitt snitt med 1,5 bara för
att jag har läst eng b, ma b och ma c. Dock började det gälla höst 2010 tror jag. Eh?
LÖÖÖNCH! Chickennuggggggets! Döds!
Sen for jag hem.

Around 8 blev jag uppplockad och for till Gärde. :)
8-3. Inte illa pinkat!!!!!!!!!!!
När jag kom hem gjorde jag te och la mig
på mage i sängen och läste svenskaboken.

Jag ser nu att jag har stavat upplockad med tre p:en. :)
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Mikael Norberg Tångstavägen 22 864 32 Matfors

fin stavning på "höja" :)

2009-02-07 @ 14:07:47
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback