arkiv

more than you could ever know

2009-12-25 @ 01:12:12
Så var julafton slut ännu en gång. Den var mycket trevlig och spenderades hos Elfvings, och det kan ju liksom inte misslyckas. Den gravade laxen var som vanligt godast. Den slutar aldrig vara godast. Sen jag kom hem har jag suttit i min säng och kollat på Vänner. Säsong 7 närmare bestämt, som låg i en av mina klappar. Nu det är redan juldag. Idag/imorgon (beroende på hur du vill se det) ska jag till pappa. Då blir det mera julafton. Nu ska jag slå igång Familjen Macahan som låg i en annan klapp. Förhoppningsvis somnar jag inte så sent, jag är TRUTT.

Jag lade till en fin text där uppe. Det var inte tillräckligt mycket Harry Potter innan. Nu är det alldeles lagomt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Familjen Macahan<3:D:D

2009-12-25 @ 01:21:05
URL: http://jthoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback