arkiv

stoerd film ja-a

2009-12-21 @ 01:28:51
AAAAAAAAH JAG DÖR VAD BRA! En riktigt bra helg
avslutades i Salong 1 på Filmstaden. Och oj vad jag
INTE ångrar det. Helvete vilken film. Jag älskar bio.
Det är så skönt. Sitta i ett mörkt rum och försvinna
in i en annan värld ett tag. Älskar det. Så nu ställer
jag den enkla frågan, vem vill gå och se 2012 med
mig? Vill ingen så går jag själv.

Jag har blivit usel på det här med blogg. Har tappat
räkningen på hur många inlägg jag skrivit den senaste
tiden, men tagit bort. Det blir bara knas. Det tar stopp
och slutar i massa tomma ord. Som nu. Helt ointressant.
Och jag vill inte ta upp folks dyrbara tid med massa
skitsnack. Så jag låter det vara. Oftast. Inte den här
gången.

Det är snökaos ute för övrigt. Såg närmare 10 plogibilar
på väg hem från stan. Men jag tycker det är mysigt.
Och jag längtar till jul lite. Det är också mysigt.

Jag är sjukt sugen på Jack, Rose och en båt i ett
ishav. Men det får bli i morgon isåfall. Klockan är
mycket och jag planerar att inte sova bort hela
dagen.

G'night




Kommentarer
Postat av: Peter Forsberg

mmhmmm, förmodligen decenniets bästa film.

2009-12-21 @ 02:01:41
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback