arkiv

det kan ta slut i morgon, eller hålla på för alltid

2009-12-10 @ 00:53:50
Idag har varit en mycket bra dag. Lämnade Obo hemma och tog en promenad ner till stan och träffade Linn. Hittade några eventuella julklappar samt en Alice på Åhléns som vi stod och pratade med en stund. Klockan 16 var det dags för mig att stråla samman med mina vapendragare Ingebrand och Hägglund. Satt och pratade av oss massa och Karin berättade att hon fimpat sig i ansiktet. Söt prick där bredvid näsan tyckte jag. :) Det var för övrigt inte meningen, ska poängteras. Och det var inte heller hon som fimpat. Innan vi skiljdes åt lärde Frida mig hur man gör en avig maska. Jag tror jag lyckades göra en förut. Tror. Synd att jag är helt kass på allt jag gör. Skulle vara roligt att hitta något man är bra på.

När jag kom hem åt jag goda fiskpinnar och skrev sedan klart mitt CV och for till pappa och skrev ut det. Sköööönt aaaatt deeet ääär klaaart.

Nu ska jag slå igång sista Star Wars-filmen som jag pinsamt nog inte har sett än. Jag tippar på att jag hinner se cirka tio minuter innan jag somnar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback