arkiv

shoot it up, shoot it in, rörlig bild, rörlig bild!

2009-12-02 @ 00:21:22
I går: For ner tidigt till arbetsförmedlingen och fixade lite, sedan till birsta med mig själv och köpte en bok. En Denise Rudberg. Den verkade mysig och är säkert bra. Sedan hade Frida slutat skolan så jag mötte henne i stan, gick runt ett tag och jag köpte ännu en bok samt garn och stickor till stickningsprojekt numero 2. Satte oss sedan på barista och fikade och pratade. Dödsmysigt och dödsbra. Dödsbra-a Frida. :) Hon lärde mig vart Östermalm låg och jag skjutsade dit henne innan jag for hem och åt lite middag innan jag for till girlfriend på falkan. Hon färgade mitt hår litegranna så jag slapp min utväxt. Sedan kollade vi på film, åt popcorn och drack saft. Mysipysipuss.

I dag: Skrivit lite CV. Stickat. Stickat. Dragit upp hela stickningen och börjat om igen. Kollat ikapp lite mera Filip och Fredrik. Stickat. Osv.

Nu sitter jag och kollar på bilder från studenten men måste sluta om jag inte vill gråta mig själv till sömns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback