arkiv

Cupspelandet i Yverdon inleds i kväll

2009-08-27 @ 17:15:27
Slut på måndag. Och tisdag. Och onsdag. Och torsdag. Den här veckan är vi tre personer mindre på jobbet, vilket betyder att det är myyycket mer jobb. Jag och Terese har lärt oss Absen och det går så bra så. Det är till och med nästan roligt. I tisdags ville jobbet att jag och några andra skulle ha hjärt- och lungräddning med en kvinna som kommit dit. Det var tur att Malin kom i samma grupp som mig, annars hade jag inte känt så många. Så från 12.30 till 15.00 stog jag på knä på golvet med en liten docka och kollade på en instruktionsfilm med kanske världens mest jobbiga och pedagogiska kvinna. Men det var rätt roligt. Och nu kan jag rädda er om ni skulle tuppa av eller så! Fast undvik helst.


abs abs abs abs abs abs abs

Igår kollade jag på Denzelfilm och spelade Starcraft med Mikeyboy, vilket var mikket trevligt. Det bör ju nämnas att Denzels unge hette Mike och hans fru Denise! Ballt vaaa? Ägnade också lite tid åt Fist of zen-maratonet på MTV. Störda jävla program, jag älskar när han står och rycker i snörena i slutet. Söt gubbe det där. Vann lite i yatzy gjorde jag också. Idag ska det städas tänkte jag. Ska åka iväg till en bra mack med min broder också. Köpa mig lite nya vindrutetorkare, som inte gnisslar. Kanske jag rent av ger mig själv en lukta-gott-gran när jag ändå är i farten! På tal om att hänga saker i backspegeln, jag vill ha något fint där! Vad kan man ha? Något litet och gulligt som inte tar upp all plats. Kom på något bra tack!




Kommentarer
Postat av: Majkel

Ett foto av mig kanske???

2009-08-28 @ 07:35:56
Postat av: LIIINIIIII

andy borde hänga där!!!

2009-08-28 @ 11:20:27
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback