arkiv

7

2009-08-20 @ 20:08:28
Sitter här i sängen. Har nyss tränat och nu äter jag lingongrova, dricker mjölk och kollar på fotboll. GIF - Mjällby. Och Sundsvall leder med 1-0. En iskall dusch och lite Rollercoaster på det här så är kvällen fulländad.

Idag bjöds det på surströmming på jobbet. Jag åt köttbullar. Men tillslut vågade jag mig på en macka med mycket smör, mycket gräddfil med lök, mycket potatis och lite surströmming, det var inte så farligt. :) Kanske något man vågar sig på att äta fler gånger.

Imorgon är det fredag och äntligen helg, har varit en rolig vecka som har gått relativt fort. Dock vågar jag nog säga att det har varit den segaste i sommar så det ska bli skönt med lite ledighet. Jag får lön imorgon också. Med andra ord är det kanske dags att börja kolla på en kamera på allvar. Satt och sökte lite förut men blev inte klokare. Det enda jag kom fram till var att kampanjen jag har hoppats ska hålla i sig tills att jag fått lön har dom nu lagt ner. Så nu vet jag inte alls längre. Dom verkar inte vilja sälja en jävla Nikon D60 någonstans.

"Hej Mattias! Vi är tre hönor som skulle vilja höra Hönan Agda. Det skulle pigga upp här innanför stängslet. Hälsningar Hönan Denice, Hönan Erica och Hönan Terese."
Mattias: Tänk att få vara tupp innanför det stängslet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback