arkiv

"Kanske om man försöker göra den platt?"

2009-08-10 @ 01:04:57
Så var det slut på helg, än en gång. I fredags var jag och Martin och kollade på Mikeys match mot Alnö, jag fotade lite och dom vann med 3-1. Sedan for vi hem till målgörarN^ själv och åt chips och spelade kort samt yatzy. Kom väl hem sisådär halv fem efter en mycket rolig afton/natt.



I lördags klev jag upp vid 9 och åt en stadig frukost bestående av gröt. Sedan bar det av ut till Sörfors och Attmarlyran. Solen sken hela dagen och det var hur skönt som helst. Vi kom på delad förstaplats i gruppspelet, vann kvarten men åkte ut i semin mot Sörfors. Helt slut på krafter tog jag mig en iskall dusch när jag kom hem. Hann även vila en stund innan jag for och sällskapade Mikael som var barnvakt åt Evelina. Kollade på film, åt chirre, spelade yatzy och lite kort. Lugn och trevlig kväll, precis vad jag behövde efter en slitsam brännbollsdag i stekande sol.



Idag har vi haft lite besök som studentfirat mig lite i efterskott. Mamma hade gjort dödsgoda baguetter som jag åt tre stycken av. En med köttbullar och rödbetssallad, en med rostbiff och potatissallad och en med ost och skinka. Sen tårta på det. Innan jag for till pappa hann jag med gymmet en timme. Var skönare än på länge och imorgon vill jag dit igen. Trots att jag har träningsvärk så inåthelvete. Linn kom hit en sväng ikväll också, vi satt på vår nya uteplats och myste.

För övrigt så är en utlandsresa bokad. 1 september åker jag och baby L till Gran Canaria. Ska ju bli helt okej faktiskt. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback