arkiv

Möt Molly

2009-08-10 @ 18:41:02


Detta är Molly. En väldigt sällskaplig, lugn och glad kissekatt. Hon tycker om att ligga i mitt knä och lyssna på Håkan Hellström. Hon diggade nyss så häftigt att hon däckade. Jag ska lära henne lyssna på Petter också. Och Bob Dylan. Och det är bäst för henne att hon tycker om Filip och Fredrik, hon lär få titta en hel del på dom med mig.

Namn: Molly
Smeknamn: Tofslan
Ålder: 2
Gillar: Bli kliad, hårsnoddar

Favorit
Färg: Grå
Mat: Pluttar
Låt: Håkan Hellström - En vän med en bil
Film: Pelle Svanslös
TV-program: Ännu okänt, men förmodligen Boston Tea Party
Serie: Ännu okänt
Bil: Golf
Sport: Ännu okänt
Lag: Ännu okänt
Gos: Denice-gos







Jag välkomnar dig hjärtligt till familjen Molly.




Kommentarer
Postat av: liiiiniii

goskatta!!

2009-08-10 @ 18:43:54
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: sandra ferm

hört rykten om att hon inte tycker om människor..

2009-08-10 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback