arkiv

"Vilken ynnest, vilken känsla och goddamn vad härligt. "

2009-04-15 @ 02:41:06
Vaknade imorse och såg att solen sken som aldrig förr. Nisse ut på balkongen dirr! Datorn i knät, spela bra musik för grannarna. Åh det var så skönt. Dessutom blev jag sådär charmigt röd om näsa och kinder och fick en fin linne-bränna. Sen for vi till Matfors och hade picknick. Jag, Pontus, Mikael, Thore och Moxén. Var dödsmysigt. Thore tog sig t.o.m ett litet dopp.

Sen for jag hem och kollade på basket. Skitmatch. Vinst hemma på fredag, oh yes. Linn kom och vi for och köpte mobil-påfyllning. GRATIS SMS. IGEN. Busade runt en stund innan vi for hem till Thore och chillade. Spöade Thore och Moxén i kort. :)

Hemma nu, tittar på one tree hill. Hinner aldrig se klart något avsnitt på kvällarna för jag somnar bara. Haha, nu simmar Felix i poolen, nu ska jag stänga ner här och kika. Imorrn hoppas vi på maaaassa sol! Trots att det ska bli mulet. Vi ska ju grilla korv!

Flisus är bäst.
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/artikel.asp?id=291308






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback