arkiv

Söndagsparty, nu kör vi!

2009-04-19 @ 12:34:11
Nyss hemkommen från Norrporten. Jag och Linn klev upp med tuppen och for och kollade på fotboll. Skönt som fan, solen sken och det var vaarmt :) Har varit vaken i flera timmar och vanligtvis skulle jag inte ha klivit upp än. Kliva upp tidigt rules, är piggare än nånsin.

Igår var jag och girlfriend och kollade när Flisus och Poppelito spelade korp i Ljustadalen. När matchen var slut for vi till birsta och köpte varsin bysthållare. For sedan till Linn för hon och Flis skulle fota till religionsuppgiften. Detta fick jag hjälpa till med och det var roligt. Dom var så fina så. Jag for sedan hem och värmde på lite pannkaka för att sedan ta en promenad till mamma och hämta bilen, sen fara tillbaka till girlfriend. Därifrån bar det av till Mr. Matfors på Tångstavägen. Där kollades det på One Tree Hill och snaskades. For hem tidigt då det vankades fotbollsmatch morgonen efter.

Nu sitter jag och lyssnar på Lasse och tuggar tuggummi men ska efter det här inlägget gå ut till lastbilen, även kallad 73:an. Här ska skuras!

21:00, kanal 5. Ni vet vart ni har mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback