arkiv

Srdan Subotic <3

2009-04-28 @ 17:28:44
06.30 stog klockan på imorse. Upp och duscha, äta lite cheerios, sedan bar det iväg till Norrporten där jag och Millemupp filmade Gifflarnas frukost och träning. Blev bra och det var riktigt roligt. Sen gick vi till skolan och la in alltihopa och redigerade litegjanna. Sen slutade jag! Åtade lunch med Poppe, Millemupp, Linkus, Amandi och Thoreman. Jag gick sedan och hämtade ut basketbiljetter och gick på banken och satte in pengar.

Igår var jag på pingstkyrkan med Linn och Mikael. Fotade lite till deras reportage. Efter det for vi till Pontus och kollade på fotboll. Gårdagen var för övrigt en helt sjuk dag då Dragons vann över Solna med 17 poäng - på bortaplan. Vilket jag inte hade förväntat mig i över huvud taget. På torsdag gäller det. Himmel och pannkaka.

Har nyss ätit pölsa, sjukt gott! Nu sitter jag här och spotifyar. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, funderar på att dra upp på gymmet senare ikväll. Får se om Linn hänkar. Nu ska jag se klart Jordanfilmen som jag somnade från igår efter 20 minuter, trots att den var bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback