arkiv

but I crash in my mind whenever you are near

2009-04-08 @ 23:17:24
Har finally fått lov. Trots att ångesten växer sig större för varje dag som går ska det bli skönt med lov. Det är alltid skönt med lov. Tyvärr har vi bara massa roligt kvar efter lovet så tiden kommer gå så sjukt snabbt. Blää.

Idag efter skolan gick jag, Linn, Dave, Pontus och Thore och köpte förköp till Springbreak. Vi såg en man utan underkäke! Läskig. Sen drog jag och Linn till Birsta och skulle shoppa loss, det sket sig big time. Hittade inte ett piss. Imorgon ska vi dock ner på stan, då blir det andra bullar, kan man ju hoppas. Sen bär det av till Stark. Party!

please tell me why can't I
breathe when you're near me?
breathe when you're close to me?




Kommentarer
Postat av: amanda

jag vill ju nästan grina lite när jag läst massa inlägg för jag saknar media nu!

2009-04-12 @ 17:49:30
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback