arkiv

When you're too in love to let it go

2008-09-18 @ 22:14:44
KARIN RINGDE MIG JUST FRÅN COLDPLAYKONSERTEN! Det SVINET är där! Och inte jag. AAAH, gud vad jag vill vara där. Fyfan vad bra det lät. Spelade in skiten så jag kan lyssna hur mycket som helst! Först vare gitarrtjosan, det där dödsbra-a. Sen ba: liiights will guuuide you hoome, aand igniiite your boones, and I wiill tryyy... to fix you.

Okej, allvar nu. Idag blev vi bara ännu mer förvirrade och vi vet ännu mindre vad vi ska göra för UF. "UF är den roligaste kursen jag läst!", "Man bara måste läsa det, såå roligt!", "UF är det roligaste under hela gymnasiet!" MY ASS! Ångest och panik, det är vad det är. Sen hade vi mediekommunikation och det var väl som det brukar. Sen var det dags för Hanabananas födelsedagslunch! Denne köpte vi på blå kiosken och satte oss i vårat på café på skolan. Jag bröt av en kniv, men maten var god. :) Sen hade vi svenska som jag gick tidigare från för jag och Emma skulle iväg och göra ett reportage. Bra tajming att hon slänger fram en skrivuppgift om boken som man ska skriva på engång precis när jag måste gå. Var bara att skriva och se glad ut det, stressade som ett mongo och det blev nog asdåligt. Men jag orkar inte bry mig, jag är trött. Reportaget gick väl hyffsat iaf. Hittade dit sådär lagomt 5 minuter för sent. Fick träffa alla söta hundar och sen intervjuade vi dom som jobbade där. Utgången till lurarna på kameran var paj dock så jag hoppas vi har ljud. Det gav utslag i kameran iaf. Sicken TUR att vi filmade idag då och inte på måndag om det nu skulle visa sig att ljudet försvann nånstans på vägen. Då hinner vi hitta ett nytt ställe, eller spela in en fejk-kenneth. ^^ Hehehe. Missade matten gjorde jag också, faan. Men nu får jag räkna massa i helgen, till sidan 40 ska jag. Fast det är inte så långt dit. ><





Kommentarer
Postat av: agnes

men haha! NEEEEEJ SLUTA :) de var inte alls de ;) på måndag ska jag berätta the real history 4 u! känn dig riktigt OTRÄFFAD,tat lugnt ikv :D

2008-09-19 @ 19:03:46
URL: http://agneslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback