arkiv

En tripp till Bromma vore nåt det!

2008-09-14 @ 22:45:27
Igår kom Linn till mig och vi tittade på one tree hill och åt massa gott. asmysigt vare! snart igen tack. :)

Idag for jag och mamma och kollade på Orongo, och det slog mig att en viss Engström sprang runt och var en kopia av en viss Jagielski, haha :D Sen var det dags för fotboll, och tråkigt vare. Jag somnade nästan. Kallt vare också. Hata 0-0 matcher. Blä. Fy. Nej, usch!

Imorrn är det måndag, och jag kom på att jag glömde maila in webbanalysen i fredags, så den fick Stefan bara för nån timme sen, bra Nisse! Hoppas karln inte hatar mig nu. Dessutom måste jag läsa Kallocain, har fortfarande inte läst så mycket som jag skulle ha läst till förra veckan. OOOOPS!
Kollade på Hål i väggen idag, kan ju säga att det japanska är roligare, det ska liksom vara japaner som gör sånna saker. :P Men Björn var allt bra söt han.

låt oss alla ta i hand, för filip och fredrik och för varann
vi startar en facebookgrupp och krossar kändisvåldet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback