arkiv

"Vad är det med dig då? Du är så hård."

2008-10-02 @ 22:36:55
Tuff dag idag. Fick inte inleda min dag med ett lostavsnitt som jag brukar, utan fick äta min gi-frukost över kallocain. Gick ju det också. Väl på skolan började vi med UF och skrev sånnahär budgetplaner och grejer. Jag som ekonomiansvarig fixade in det där lite fint i InDesign. Sen hade vi redovisning på mediekommunikationen, gick helt okej med tanke på att vi inte kunde det vi snackade om. :D Lunch, sen svenska. Snackade om kallocain, tråkigt men lektionen gick hyffsat fort. Sen vare matte. Och kul var det. När jag och Hanabanana väl förstog vad vi höll på med gick det undan. Är nästan klar med nästa lektions planering. :) Halv fem slutade vi, men inte var dagen slut där inte. Nejdå. Jag och Emma drog ner på stan och kikade lite innan vi gick på subway och tröck i oss varsin teriyaki. Sen drog vi upp till teatern och satt där och frös och kollade på snygga basister. För övrigt så såg en gubbe i kören ut som en gammal Wikingsson, han var dödskul. :D

Imorrn har vi både redovisning i samhälle och prov i mediekommunikation. Men det går nog bra. :) Direkt när vi slutat drar vi och riggar utrustning på teatern lite snabbt, sen hem och käka och sen är det (ÄNTLIGEN!) dags för basket. :D Gratis till på köpet. Mmmmm.. discobollen<3 På söndag är det Orongo också.

På lördag blev det inge fota. Rätt skönt, skulle ha blivit rätt stressigt. Och jag har ju bilder jag kan använda mig av iaf, hoppas jag. ^^ Typ klockan 3 ska vi vara nere på teatern och filma schhiten, kommer nog bli dödsbra. Känns så, får mycket mer betalt än vad vi räknat med och det är ju alltid roligt att filma. :D Dessutom verkar det som om vi ska klippa ihop ett kollage av Blixtens bilder på alla elever, som sen ska hängas upp i entrén på MP. Min kompanjon Macke Marklund hade skrivit det till Lotta såg jag. Är det så?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback