arkiv

Han tänkte slita sitt hår.. men han hade inget.

2008-10-10 @ 23:43:39
Det sket sig ju med första hemmamatchen ikväll iaf. Men vid 35 lika i halvtid tyckte jag att jag kunde få en mentosrulle. Och oj vad god den var. :) Plötsligt får jag äta massa, helt sjukt. Var man sugen på något förut var typ gurka det enda jag kunde käka. Nu kan jag plötsligt äta vad jag vill. Fast jag går ju på Hanabanana-diet. Jag får bara äta godis på fredagar och chips bara på lördag. Det ska jag nog kunna hålla. Och imorrnbitti ska faktiskt jag och mami ut och gå en sväng, tror jag.

När jag kom hem från basketen installerade jag Livet i lägenhet, kokade te (MED socker och honung) och gjorde mig några smörgåsrån. Gjorde mig en liten sim, Ceylon Kapsyl fick hon heta, flyttade in henne i en liten lägenhet och inredde den. Sen var det inte så roligt längre. Våran dator har blivit så STÖRT seg. Just nu är det 5,44 Gb ledigt på hårddisken. Var 1,3 förut, då ville den inte starta Sims så jag fick ta bort lite stuff. :P Kraschar väl när som helst den här jäveln. Far nog till birsta och införskaffar mig en 500Gbs-hårddisk i veckan. Då blir det lite ledigt space i lådan. 10 Gb bilder, 12 Gb musik och hela 47,8 Gb Filip och Fredrik. Då kanske skiten klarar av att andas i en minut eller två.

Jag måste få skriva av mig lite också, angående en liten hemlis. Det har varit på gång nu ett bra tag, men i slutet av nästa vecka kan det bli verklighet. Åh vad jag hoppas. Det är bara att hålla tummarna och vänta.

Nu ska jag sova så jag får kliva upp och äta äggmacka nån gång!
Mot oändligheten, och vidare!




Kommentarer
Postat av: Mikeyboii

När ska du inse att Sims är kul första fem minuterna sedan avinstallerar man och slänger det? =)

2008-10-11 @ 01:25:37
URL: http://hajkpojken.blogspot.com
Postat av: Liiiniii

Vad är det för hemlis? Nu blev jag nickenyfiken!

2008-10-11 @ 12:24:25
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback