arkiv

Ur bokhyllan och in i elden!

2008-10-30 @ 01:01:58
Nästan tre timmar Sims blev det, men nu är jag så trött så jag inte orkar spela mer. Blev helt inne, glömde bort mitt te så det svalnade. Jävla slöseri. Gjorde en ny snubbe och byggde ett jättemysigt hus till honom. :) Sen pepprade jag grytlappar på symaskinen så han fick massa medaljer, då kunde han sy kläder och sånt. Också adopterade han en liten flicka som sedan växte upp och blev en "Mirakelunge". Inte illa, hon kissade inte på sig en enda gång. Hon lärde sig gå, prata och gå på pottan själv. :) Får fortsätta imorrn, då ska jag bygga en lekpark på gården och hon ska få högsta betyg i skolan! Sen ska hon gå på universitet, sen flytta hemifrån och träffa en karl som hon sedan får barn med. Och sen börjar man om. :D Åh så kul det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback