arkiv

Potatisgris

2008-10-25 @ 18:28:04
Party hela helgen var det!
Igår blev det som det blev, inget mer med det. Det slutade rätt nice iaf. :) Synd att jag tappade min hatt. Vem tog den?
Idag orkar jag inte göra ett piss, känner mig bara äcklig och seg.
Ska kolla på senaste oth som jag inte sett än. Och tre prison break-avsnitt ligger jag efter också. Och två eller tre Grey's, har inte så stor koll. Sen har jag ju då över en säsong Lost kvar. Så jag har det jag gör iaf, så jag överlever nog.




Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha ja! ja det gick bra :) hihi! kul helg? :)

2008-10-26 @ 00:09:26
Postat av: Fliizeniuhs

R.I.P Ronald

2008-10-26 @ 02:55:19
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback