arkiv

Är det sant att tiden går, fast åt ett annat håll?

2008-10-23 @ 09:33:47
På beordran av Uncle Fliz skriver jag nu ett inlägg.
I lördags fyllde då jag 18 år. Då kom Tuss, Frida, Hanabanana, Fredrik, Linn, Alice och Björn hem till mig. Sen drog en del av oss ner på krogen. Skoj vare. :D

Nu sitter jag och Sofian Marklund och klipper Cantito. Och efter den här lektionen har jag hål i en evighet fram tills Svenskan som kommer hålla på i cirka 20 minuter. Tänkte sätta mig på körskolan både innan och efter svenskan. Klarade ju då fas a två gånger bara för nån dag sen. 68/70 två gånger i rad. Så idag ska jag dit och briljera i fas b tänkte jag. :)

I tisdags fyllde Mattsson 18, så imorrn ska vi dit och kalasa lite. :) Blir nog asbra.

Mot oändligheten och vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback