arkiv

"Har han gått ner på slicken?!"

2008-11-25 @ 22:29:34
Idag köpte jag en plånbok, den är fin. Också köpte jag nya tofflor. Tjurar med ring i näsan. :) Dom är nästan ännu finare. Dessutom laddade jag med en helt ny ipren-kartong inför sthlm! No way att jag tänker gå omkring där nere och ha mensvärk. Klant jävla jag glömde ta p-piller fyra dar irad, och då är det köööört! :) Men än lever jag.

Imorrn är det onsdag, då har jag mycket att göra. Måste på affärn och köpa matsäck till bussen på torsdag, sen ska jag tvätta massa tvätt helt själv för varken mamma eller robin är hemma. Också måste jag packa allt jag ska ha med mig till sthlm också. Jösses. Gå och lägga mig tidigt måste jag ju också, men det kommer ju inte gå. Det märker jag ju redan nu.


Fredrik Wikingsson: "Dom satt i grottor".. Se.. Hu.. Heh, det tycker jag är så kul när man berättar.. i.. a-av.. förr i tiden då satt dom i grottor. Hur ofta satt man egentligen i grottor? Hade dom inte saker att göra på den tiden?




Kommentarer
Postat av: FLISAH

http://www.youtube.com/watch?v=IxnEVDhjBLk

2008-11-25 @ 23:50:42
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback