arkiv

All I really wanna doooo-ooooo

2008-11-07 @ 23:46:54
69-79
Men, snart så, det här kan bli super!

Imorrn är jag ensam hemma hela dagen. Då ska jag titta på Lost hela dagen. Även kolla ikapp one tree hill och prison break från i tisdags. Nåra Grey's avsnitt har jag missat också tror jag.
Mot kvällningen verkar det bli party, slår aldrig fel det!

Och Lars åkte ut, trots att jag ringde och snackade lite med honom och han sa puss och kram till mig. Men! Bara bra att han åkte ur egentligen, då kommer plattan snabbare. Och då får karln sjunga vaaad han vill. :)

Fredrik Wikingsson:
"Jag läste att under Antarktiskt har dom hittat nu en stor havsspindel, stor som en tallrik! Den kommer att krypa upp förr eller senare, och då vill jag inte vara around!"




Kommentarer
Postat av: FliiZman

Jag vet, men jag är skeptisk! Tror faktiskt att han kommer överleva. Spännande :D

2008-11-08 @ 12:31:54
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback