arkiv

It's raining Slots!

2008-11-04 @ 10:49:06
Mina plantor är nu planterade. Dom är så fina så, nu är det bara att hoppas på att dom överlever vintern. Tänk om det kommer nån dum råtta och äter upp dom. :(

Hade matte förut, fick tillbaka provet vi gjorde innan lovet. Fick 25,5/32. Heeelt okej. VG var 19 och man kunde tydligen inte få MVG. I'm nöjd. :) Nu har jag foto och vi ska hitta nån himla bild som man kan göra pastisch på, astråkigt. När vi slutat ska jag och Alice ner på stan iaf. Hon ska på Åhléns och kolla på jackor, sen ska jag på gallerix och köpa ett Lilla My-block och sen på krabat och köpa pepparkaksformer som snusmumriken och muminpappan. :))))) Sen ska jag på city gross och köpa MASSA naturgodis. Sen blire åka hem och kolla på Lost och tjocka naturgodis som fan. Kanske sova en liten stund så jag orkar sitta uppe länge ikväll, vaaalvaakaa på kanal 5! Obama, Obama, Obama!! Filip, Filip, Filip! Fredrik, Fredrik, Fredrik!

På tal om Lost så köpte jag säsong 1 OCH säsong 2 för tillsammans 299:- igår på Åhléns, DÖÖÖDS! :D

Vi gjorde ett såntahära test igår på Samhällslektionen om vem man stog närmast, Obama eller McCain. OBAAAMAMMAA!





Kommentarer
Postat av: FliiZEHNiiUS

Prison Break dåååååå!

2008-11-04 @ 21:39:24
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback