arkiv

It's a scoobie oobie doobie scoobie doobie melody!

2008-11-24 @ 18:25:02
Ny vecka, slut på helgen! Helgen var bra. I fredags var det ju då party, var nice. :) I lördags var jag ensam under dagen, städade bort vinfläckarna på golvet och det blev så fint så. Kokade mig nudlar till middag. Senare kom Flajzen hit med en rolig basketfilm. När den var slut spöade jag honom i mario. :) Och igår for jag och mami och kikade på Orongo som förlorade med 4 poäng. Sen myste jag med OC hela kvällen.

Nu sitter jag och peppar sthlm som fan! Måste göra en party-playlist som jag kan slänga in i poddan. Lyssnar på Linn och Hummes partyskiva för inspiration. Dödsnära tills vi åker nu ju, imorrn är det i övermorrn! Kommer bli asbra. Bara vi håller i ihop så! ;) Jag funderar på att kedja ihop alla i benen så ingen kommer undan. hehehe

Annars då? Fick andra säsongen OC idag av Linnea, har redan sett ett avsnitt. :) asbra vare! eller ja.. eller jo, det var asbra. Också fick jag 69/70 på F, det var också asbra! Men jag saknar det där fullpotten, har inte fått den än. Kanske måste hejda mig med teorin ett tag och komma ikapp med körningen. Synd bara att jag tycker teorin är rolig.

Igår tankade jag hela 4 Denzel filmer! Och en femte ligger på 99,2 och en sjätte på 84,2. En hittar jag dock inga subs till, inte på engelska heller ens, så verkar som att jag får se den utan. Men vad gör det? Tänkte se en film igårkväll, men morsan stängde ner allting för hon tyckte hennes mail var för seg. Så inte fan hann jag få hem någon film heller.

Ikväll är det boston tea party, avsnittet när dom är dyng. :D Can't wait. Nu ska jag ta en isglass.




Kommentarer
Postat av: Liiinii

Du borde lära mig att tycka det är roligt också!

2008-11-25 @ 10:44:57
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: Liiinii

Du borde lära mig att tycka det är roligt också! (med teorin alltså)

2008-11-25 @ 10:45:25
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback