arkiv

I have a girlfriend, and she is so blue

2008-11-26 @ 18:03:39
Idag är jag glaaaaad! Asbra dag, allt har flytit på hur bra som helst. Förutom att jag inte hittade nån köttbullsbaguette på city gross, men den fixade mamma påväg hem från jobbet. :)
Imorrn åker vi! 06:00 från navet = 05:12 från bosvedjan. Himmel och pannkaka! Måste kliva upp typ 04:30, då har jag ju fan knappt gått och lagt mig. Kommer bli asbra iaf, har börjat packa litegranna, men det mesta hänger i torkskåpet nere i tvättstugan nu, så det får jag packa senare. Just nu sitter jag och tankar och konverterar dom bästaste lost och one tree hill-avsnitten. Charlie Pace hela vägen ner till Sthlm, kan inte bli bättre!

Idag på rörlig bild fick vi äntligen till skiten med green-screenen, så där stog Linn och dansade på en planet. Blev asfränt. Hon blev lite rosa, men det var bara snyggt! Linus blev lite värre. Typ som en smurf, fast rosa. Men det fixar vi när vi kommer tillbaka från Sthlm. Kommer bli rätt bra iaf, jag som nästan hade gett upp hoppet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback