arkiv

Han vet allt om pang. Det där är pang!

2008-11-21 @ 10:32:00
Igårkväll var bäst, maten stog på bordet när jag kom hem från skolan. Köttbullar och stuvade makaroner, dödsgott! Sen gick jag upp och kollade på tre avsnitt OC. Anna gjorde slut med Seth, whooooohoo! Sen tog jag en timmes promenad, ner genom birsta, bort till ljusta och upp förbi färsta och hem, lagom långt, lagom kallt, dödsskönt! Väl hemma tog jag mig en dusch, lång och varm precis som det ska vara. Sen kokade jag te och pluggade teori på datorn, fick 68 och 69 på C. :) Sen fick jag 53 på F utan att ha gjort den innan. Sen läste jag lite Da Vinci koden (som för övrigt vägrar ta slut) innan jag somnade. Ultimata dagen!

Nu sitter vi och pillar på våran reklam som ska bli klar idag. Vilket också pastischen och paruppgiften ska bli. Inskickad och utskriven. Får nog sitta kvar en stund efter att vi slutat. Har ändå inget för mig förens ikväll. Sen är det gröööööt. :):))):)))

Jag har tappat all min pepp inför ikväll. Jag måste peppa hela dagen så jag är i toppform ikväll! Ska bli asbra. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback