arkiv

Formpressad kungspudel?

2008-11-18 @ 11:50:39
Igår kom Karin till mig. Vi skrev klart våran låt, Gastronomi (eller kokkonst), som den så fint heter. Sen insåg vi att vi skulle få massa text över, och vi ville inte göra en dödslång låt, så vi gjorde en ny låt av det. Gastronomi 2 (eller kakkonst) fick den heta. :) Sen spelade vi in dom två och Grönsak i GarageBand, blev asbra! Haha, så nästa vecka när jag kommer till mamma ska jag tanka InDesign så vi kan göra omslag till den blivande demon, haha!

Just nu sitter jag på foto helt ensam. Vettefan vart folket drog. Just dance dunkar i korridoren hör jag. Slutar efter den här lektionen, men då ska jag, Emma och Linnea filma till våran vårshowsfilm. Ska sitta i bilen och filma framåt och köra genom Sundsvall, kommer bli asbra. Sen ska vi dra en Big Boy tror jag, det lär gott tyckte vi. Är så sjukt hungrig, undra om vi ska börja med Big Boy, hehehehe! Fan vad trött jag är....

Ikväll? Plannja - Dragons sänds på internet, så det blir väl till att se den då. Hoppas på lite poäng, var längesen nu. Hade tänkt hinna se lite OC också, vill komma till säsong 4 nån gång. Hanabanana sa att den var bäst. Själv tycker jag Seth Cohen är bäst! :)






Kommentarer
Postat av: liiini

bigboy har ju stängt nu ju. dom gör om eller något8-) Dåligt äre.

Imorgon blir röj!

2008-11-21 @ 00:09:45
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback