arkiv

Catfight i Lucksta

2008-11-09 @ 21:41:21
Inatt drömde jag att jag hade typ vunnit en träff med Elijah Wood. Stog utanför på gården och väntade på att han skulle komma när han gasade in på gården med en röd sportbil. Hälsade på honom och visade upp honom till lägenheten. Snackade svenska gjorde han också, tyckte det var lite märkligt men jag frågade aldrig varför utan antog att hans morsa var svensk. Vi åt middag, makaroner och smala baconstrimlor. Sen satt vi och snackade i köket aslänge och plötsligt så blev jag helt förvirrad för det var inte Elijah som satt framför mig längre utan Dominic Monaghan. Då blev jag helt nervös och vågade inte säga nåt mer, sen for han tillbaka till Kanada där han bodde. SNIPP SNAPP SLUT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback