arkiv

Bye bye Anna B!

2008-11-22 @ 01:48:21
Kvällen började kanon, slutade i pajas. Den slutade på 1 minut rättare sagt. Jag som hade planerat in en helkväll med kebab och allt, plötsligt står vi utanför Irish och Hanna och Fredrik försvinner åt ena hållet och Alice och Björn springer åt andra hållet, kvar står jag ensam. Försöker springa efter Alice och Björn, men närå, klarade jag ju såklart inte. Vänder mig om - Hanna och Fredrik är borta. Ringer Linn, som drog hem med Houman för ett tag sen. Inget svar. VAFAAN! Halvspringer ner mot navet, men strax nedanför blå kiosken ser jag min buss åka iväg. Jaha?! Ensam mitt i stan, en timme till nästa buss går. Vad gör man?

Man ringer Flisis, räddaren i nöden. :) Så nu sitter jag och lyssnar på Lars, måste käka nåt, men vet inte om jag vill ha köttbullar eller nudlar. Titta på OC ska jag göra iaf. Och hoppas på att Seth och Summer blir tillsammans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback