arkiv

bee bapabapabo

2008-11-09 @ 02:58:17
Krogen blev det, och det blev fan bra också. Var hos Houman först. Jag, LInn, Hanna, Fredrik; Houman, John, ehm.. sen kom Emelie och Ewi, sen kom Safina och några brudar. Linn dansade som fan. Sen drog vi på krogen. Svenssons. Vi var 6. 3 fick gå in, sen var det fullt. Då gick dom ut igen, då fick vi andra gå in. VÄRT. Vi sket i Svenssons och gick på Irish istället, där var det 40++++++++! Stört. JAg, Linn och HOuman spelade på sånhär maskin. Satsade 19.50 och på 21 spänn så tröck vi ut det. Alltså tjänade vi 1.50! Fan nice det. HIttade hela vinsten i min ficka påväg från bussen, HEHEHE. När vi blivit rika drog vi på bk, där blev det dans på dansgolvet och glassdrink! som nån bjöd hanna på. god var den. sen kom det fram en kille till mig och sa att jag var superkristen och hade druckit alldeles för mycket. då knäppte jag han på näsan och gick därifrån. visade sig att jag hade gått konfirmation med han. jag och syrran kallade honom för jesus på den tiden, för han såg ut som honom. men det gjorde han ju egentligen inte, för jesus hade ju brunt hår? och den här är blond?

tror ni inte alla på bssen satt och värpte (hahah) på en jävla kebabtallrik på påsen?! Alla utom jag, baaaajs. jag var påväg att köpa med, men den skulle ha blivit kall, och då är det inte så gott. :( jag har ätit en fralla med skinka på istället. och snart ska jag göra en till, för jag är dödshungrig. sen ska jag äta godis och titta på one tree hill. GOOONATATATATTTT

sschhheeeboboboooo




Kommentarer
Postat av: Liiinii

röj som fan! måste vi snart göra om=D

2008-11-10 @ 16:00:49
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback