arkiv

Varning för Nissepisse!

2008-05-20 @ 20:10:38

Idag har jag kört värsta mycket bil, BRUM BRUM!
Körde från mimerskolan och upp en bit, sen in till höger förbi ryggis, sen förbi sjukhuset mot granloholm, vände på en liten grusplätt, körde tillbaka ner till mimer, vände där, upp till Norra berget och gasa runt på parkeringen där. Tog lillvägen upp till tornet , körde nästan över ledaren till teaterföreställningen "Vem väljer?". Vände där uppe på parkeingen. Ner till parkeringen igen för att diskutera med Christel (i en annan bil) vart vi sen skulle åka. Det blev ner genom Haga för att sedan åka upp förbi mimer igen och in till ryggis. Där parkera för första gången i mitt liv, jag valde parkeringen där det inte stog några bilar, men parkering som parkering. Hehehe. Sen tog vi en skön promenad. Och jag hade aldrig ens kört på en väg förut, och jag mötte värsta många och hade bilar bakom mig flera gånger. :D

Är skitpepp nu, så nu ska jag plugga vägskyltar. :)



MIN PARKERING!




Kommentarer
Postat av: casanova linkan

FAN GRYM PÅ PARKA BILJÄVELN DU!:D

2008-05-22 @ 23:28:48
URL: http://linkey.blogg.se
Postat av: sandra

jaa du är så duktig :D
plugga på nu så du hade det tills du fyller 18, så vi kan åka på utflykt :P haha

2008-05-23 @ 12:30:07
URL: http://sandraferm.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback