arkiv

Sitter och äter på en munk.

2008-05-28 @ 00:10:55
Idag slutade vi tidigt, så jag for hem och kollade på typ 4 avsnitt prison break. Sen for jag och mamma en sväng till Birsta och köpte tack-kort, sedan skjutsade hon mig till Tuss. Där bjöds det på rabarberpaj i gräset, värsta picknicken. Sen spelade vi lite tvspel, fixade Tuss blogg och räknade matte. Mysipysi vare! Jag tycka om Tuss.

Kollade även efter bajströjan när jag ändå var i birsta. Men fanns den? Nej. Dom hade inte ens samma kläder där som dom har i stan! Vad är det för skit? Får gå till H&M i stan imorrn igen och kollat om dom fått in den där himla storleken än, jag vill ha den! :O

Imorrn ska jag och mamma ner till stan och fixa ett till bankkonto till mig som jag kan spara pengar på, vääärsta braa! Där ska jag slänga in typ halva sommarlönen och typ 200 i månaden. PLUS grisen när den väl är fylld, när nu det blir..

Nej nu ska jag gå och drömma att jag gifter mig med Michael Scofield, nattinatti.




Kommentarer
Postat av: tussi

haha! tussi tycka om nissus också! <3 :*

2008-05-28 @ 00:24:26
URL: http://tussiluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback