arkiv

I väntan på linne...

2008-05-16 @ 16:47:13
29:e och 30:e maj ska vi ha filmfestival på Film i Västernorrland, skitskoj kommer det bli!

Igår var jag och Tuss hos Ema, kollade på Edward Saxhand och spelade mario. Jag hällde i mig drygt 2 liter te. Gott och roligt vare. :) Ska kanske till Tuss ikväll (?) :O

Gick på stan med Ema idag en snabbis. Hann hitta hur mycket som helst som jag vill ha, bra när jag är helt pank!
Två kort från Lagerhaus, ett på Dylan och ett på Mercury. Skitfin tekopp från Indiska och DÖDSFINA ljusstakar, också från Indiska. Måste ha pengar.

Tänk om jag får mitt linne i veckan! :D
Nu, åka till pappa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är dålig på att uppdatera!

2008-05-20 @ 10:28:43
URL: http://haja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback