arkiv

Färskpressad apelsinjuice är underskattat.

2008-05-21 @ 23:36:37
Imorse på bussen satt jag och lyssnade på KC & Jojo - All my life när en halvt utvecklingsstörd kille skulle kliva av, medans han gick bakåt i bussen fastnade hans ryggsäck i ett armstöd, han pillade och pillade med fick inte loss den. Då klev en mörkhyad kille (observera mörkhyad, det är hela grejen) fram och hjälpte honom att få loss ryggsäcken. Väldigt få svenskar skulle göra det. Jag är så less på att alla människor är så fördomsfulla. Folket må ha jätteläppar och potatisnäsa, men vad i helvete gör det? Låt dom ha det då. Det finns inga snällare människor. Så, då fick jag det sagt.

Jag och mamma var ute och gick i en och en halv timme ikväll, galet skönt.

AAH! Jävla Videora-iPod-Converter-helvete! Varför kan den inte konvertera High Chaparall? Eller, den konverterar men det går inte att lägga in den i iTunes, vilket är ett ganska stort måste för att skiten ska kunna läggas in i iPoden sen. Skitgrejer, och varför just High Chaparall? Det bästaste av det bästa. Muuhuu :<

Imorrn blir det tufft.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback