arkiv

Good old fashioned lover boy

2008-06-21 @ 22:43:58
Okej, började dagen med ett ägg, två satsumas och lite tunnbröd med leverpastej. Sen ut på balkongen och sola, trots att det bara var sol varannan minut. Tror inte det tog det minsta, men det var skönt iaf. Sen gick jag in och byggde ett hus till sista ungen Handsome, Fredrik. Nu är alla sex ungar vuxna och har flyttat ut, nu ska bara Kevin, My och Fredde gifta sig, sen är da mission completed.
Spelat zelda har jag hunnit med idag också, kirrade Spiritual Stone of Fire, yaaah!
Och nu i snart 5 timmar har jag suttit och tittar på avsnitt efter avsnitt av One Tree Hill, i'm stuck folks. Naturligtvis skulle mina jävla klåfinger-google-fingrar förstöra allting, SPOOOOIL! Fyfan.

Imorgon blir det kanske birsta med Linda, annars blir det birsta med mamma. Jag tänkte nämnligen unna mig säsong 2 av Vänner nu när jag har hittat värsta skatten. :D

NEJ NU MÅSTE JAG FORTSÄTTA KOLLA PÅ OOTEEHÅÅÅ! :O:O AAH, SHIET PÅMFRITT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback