arkiv

girl of the north country

2008-06-12 @ 23:10:19
Idag gjorde jag ett hus i sims som min utflyttade unge, numera vuxen, skulle flytta in i. Blev skitnöjd med det. Gjorde värsta trädgården också, men när jag skulle börja möblera såg jag en grej som hette nåt i stil med eldkastare, och jag tog en sån bara för att se vad det var för nåt. Klickade på den och man kunde grilla marshmallows över den, så jag sa åt henne att göra det. Roligt tyckte jag, gott tyckte säkert hon. Men hah! Hon brann upp, sällan mina simar brinner upp. Och jag hade naturligtvis inte sparat en enda gång så nu måste jag bygga om hela huset, för jag ville inte spara huset och därmed ha ihjäl min stackars sim, som bara hann grilla marshmallows i sitt liv, hon hann inte ens äta dom. Men jag var så smart så jag tog en print screen på huset så jag kommer ihåg hur det ser ut.

Jag blev måttligt less på sims så jag gick och spelade ocarina of time istället, började om från början för att se om jag kommer ihåg något själv nu när inte tuss är här och hjälper mig. Men det gick riktigt bra, klarade trädet rätt snabbt och jag var inte ens rädd för spindlarna. Sen sprang jag till slottet och väckte Ranchgubben, och han sprang iväg. Där sparade jag för jag orkade inte mer. Okej, det var inte så långt.. det lät inte så långt iaf, men det tog en stund. ><

Imorrn är det sista dagen på lab, för ett tag åtminstånde. Ska ut i ramarna i tre veckor, sen vara ledig i tre veckor, sen jobba 3 veckor på lab igen. Pengar pengar. Nu ska jag gå och lägga mig tidigt för en gångs skull! 23:10 är klockan, får sova i 7 timmar om jag somnar... för 10 minuter sen!




Kommentarer
Postat av: Flisan

Bara så du vet så är det fysiskt omöjligt att sova för tio minuter sedan.

2008-06-14 @ 13:48:32
URL: http://meekahl.blogspot.com
Postat av: liiiniii

Jag tycker vi ska träffas i sommar, lyssna på Bob och äta popcorn

2008-06-19 @ 07:24:42
URL: http://hehue.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback