arkiv

Vad ska gonorré vara bra för?

2008-06-26 @ 23:12:33
Idag fick jag gå förbi TRE ramar när vi rensade ogräs, woooow!
Och idag hade äntligen Micka sett lite OTH så vi kunde snacka massa. :D
Dock så hade hon inte kommit så långt och jag ville bara berätta allt samtidigt,
men så får man inte göra. :) Imorrn åker jag till pappa iaf, så då har hon en hel vecka
på sig att se ikapp, hihihiih!

Imorgon bär det av till Sörberge för lunch. Undra om jag ska äta pizza eller dra en sibylla.
Eller jag kanske rent av tar mig en kebabrulle, om det ens finns i Sörberge, det borde det göra.
Sen ska det smaka med Mickas dumlekakor också. Eller snarare Saras dumlekakor. ^^

Trollet: Sprutan är ju inte bara mot livmoderscancer.
Frida: Vad är det mer då?
Trollet: Gonorré, t.ex.
Frida: Vad ska gonorré vara bra för?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback