arkiv

Efterlyses: Jonte med dålig hörsel.

2008-06-23 @ 22:21:11
Hej kära blogg!
Det är jag som är Denice BloggarN och jag spöar härmed skiten ur Blondinbella. :D

Jobbet idag var som vanligt, lite ogräsresning, lite omkastning av lådor, lite komplettering..
Vi hade klarat oss utan regnet, men det blev ju faktiskt t-shirt värme där ett tag.
Ingen mindre än Frida Svedin T(h?)unström bjöd på banan och jordgubbstårta på tvåfikat, vilket var otroligt gott må jag säga.
Väl hemma väntade One Tree Hill, och nu har jag sett klart första säsongen. :D

Okej, jag läste igenom min dagbok/blogg/vad-dom-nu-vill-kalla-det på lunar. Jag visste att det fanns massa roliga citat från första året jag jobbade där, och visst fanns det det.




Trollet: Jag vill också vara lik min mamma. Men nä, jag ska ju se ut som en karl ja!

Igår på lunchen satt vi och garva i en kvart åt att man viftar på näsborrarna när man skrattar, och då skrattade vi åt att det var så fult, och då viftade vi ännu mer och började skratta ännu mer XD
Jag: Fan, jag flög nästan iväg där du!
Mikaela: Ja det är farligt, man vet aldrig vart man flyger iväg.

- Så du känner nån som känner nån som sa?
- Nej, han bor i torsby!

Frida: Vad heter den här låten?
Emma: "Tro på dig". Jag trodde på den.. åt dig.

"Trollet startade rockskola och dagens lektion var headbangning. Man tar två plantor och kittlar personen i fråga som ska lära sig på halsen, då rycker man huvudet bakåt, sen kittlar man personen i nacken och man rycker huvudet framåt, sen är det bara att fortsätta så länge man vill eller tills personen tuppar av."

Mikaela: Min mamma och pappa är mormor och morfar dom, och jag är moster.
Nån: Känner dom sig som mormor och morfar då?
Mikaela: Näee.. men dom ser väl ut som det.

Emma: Jag gillar min morfar jag.
Denice: Förstår du vad han säger då?
Emma: Ja han kan bara svenska så det är ganska lätt.

Mikaela: När en dörr stängs öppnas det andra..
Frida: När det aldrig öppnas nån dörr så öppnas det aldrig nån dör.. så är det för mig iaf.

*Det är skitkallt i matsalen och anette står och kollar på värmegrejjen som stog på 15 grader och brukar stå på 20*
- Nä jag förstår inte ett piss av den här, jag tror jag stänger av den!

Mamma: Har ni slagit igång detektorn?
Sofia: Nej, vi har inte ens spätt än... Har någon tagit ur planten ur torkskåpet?
Mamma: Nää..

Jonte: Vad var det du hette? Malin? Josefin?
Jag: Denice.
Jonte: Elise! Jajustja!



Det dumma är att jag inte vet vem denne Jonte är, och det skrämmer mig lite. Har jag glömt någon jag borde komma ihåg? >< Och varför stog citatet bland jobb-citaten, jag har aldrig jobbat med någon Jonte..  Eller har jag det? Shit.

Nu har jag skrivit för mycket så jag avslutar med lite bilder från 06, HEHEHE.
g'night!





Kommentarer
Postat av: MiiKEEYY

det stämmer att dinos ligger bakom ica :) eller snarare bredvid.

2008-06-24 @ 01:43:10
URL: http://meekahl.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Nejmen guuud, gammbilderna :P.. Roliga citat faktiskt ;)

2008-06-24 @ 18:29:27
URL: http://mikaelaaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback