arkiv

Stackars Schweiz.

2008-06-11 @ 23:12:09
Sitter och lyssnar på E-type - True Believer, som jag har haft på hjärnan hela dagen, utan att veta hur den går. Kom till "I'm a.. " varje gång, sen mindes jag inget mer. Men nu, nu sprudlar nostalgin! Jag lyssnade på den här låten hela tiden förra sommarn. Den här och två till, Markoolio & Linda Bengtzing - Värsta Schlagern och Mika - Grace Kelly. Shit, vilka minnen. Stå ensam där i hörnet, mala mina rötter och dansa gärnet till E-type. E-type av alla, det trodde ni inte.

Jobbade 4 timmar imorse = 400 kr. Sen bar det av till egen skolavslutning och sedan Västermalms student, där man stog i regnet och inte såg nånting i typ en halvtimme. Fick sedan springa runt på området i förtvivlan för att försöka hitta en Syster och en Henke lite snabbt så jag sedan kunde gå till Marcus dit dom andra redan hade gått. Det tog ett tag att hitta dom kan jag lova, men jag lyckades. Vad jag inte lyckades med var att hinna till dom andra innan Marcus drog, han hade bråttom iväg och skulle hälla i sig några skumpor till innan vagnen. Antagligen. Men det var inte hela världen, honom skulle jag ju träffa sen. For hem och hämtade brorsan och for sedan till Lucksta för att vänta i cirka en och en halv timme på nästan 200 cm blöt student. Det bjöds på god mat och god tårta. Även Öqvist och Frivold intog kalaset ett tag innan dom skulle vidare till nästan 200 cm Engström.
Trevlig dag/eftermiddag och jag har aldrig varit så sugen på att ta studenten som nu. Eller snarare, jag har aldrig varit sugen i över huvud taget förns nu. Jag vill inte sluta skolan och behöva börja ta massa ansvar och söka jobb för att överleva. Å andra sidan längtar jag mig sjuk på att få flytta hemifrån och köpa mina pojk-kisse-katte-ungar som jag redan har bestämt ska heta Mumin och Dylan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback