arkiv

Jag vill bli din sommargay

2008-06-20 @ 17:02:38
 Mitt mål för sommarn var ju att pressa min arma kropp till hudcancergränsen, jag måste säga att jag är på god väg. Jag är inte ens röd, utan bruuun. Tror jag aldrig har varit så brun. Dock så om jag jämför mig med andra så är jag jätteblek, hehe. Vänta bara.
I början av veckan städade jag mitt rum och hittade 1800:- i ett kuvert, jag klagar inte.
Freddeboy cuttade nästan av sig alla fingrar inne på lab för några dagar sen, så typiskt att det händer grejer när jag är ute, å andra sidan var det kanske tur, jag hade nog svimmat. Stackars lillpojken.
Annars är det roligt att vara igång där ute på bogrundet igen, träffa allt folk. Har redan fått ihop ett gäng citat. :)

Linnea: Men hurrni, nu har vi glömt någonting! SOFFARNA!

Linnea: Är fågeln kiwi döpt efter frukten eller är frukten döpt efter fågeln?
Mikaela: Men frukt växer ju på träd!

Senare på lunchen..
Denice: Haha, förut så frågade Linnea om fågeln kiwi är döpt efter frukten eller
om frukten är döpt efter fågeln, och vet ni vad Mikaela svarar!? "Men frukt växer ju på träd!"
*alla skrattar*
Sandra: Men...

Anna: Jag fick en specialsmörgåstårta.
Sandra: Är det marinäs i den?

Idag är det midsommar och hittils idag har jag ätit nudlar, spelat sims och kollat på föräldrafällan. När jag har skrivit klart den här smörjan ska jag göra mig i ordning och sedan vandra ner till Micke och Åsa där redan mamma och Robin är. Grilla lite gotta.

Jag har funderat och jag kommit fram till att jag nog bojkottar gatufesten iår
, skiter i allt. Jag tycker inte det är värt pengarna. Det enda man är där för är att supa och träffa folk, och det behöver man inte betala 700 spänn för, som nu dom flesta gör. Vansinne. Jag kan träffa folk alla andra dagar. Enda artisten jag skulle vilja se är Uggla, men han är sist på torsdag och jag ska jobba på fredagen så ja.. det säger väl kanske sig självt. Vem vet, rätt vare är så kanske jag köper tre dagars iaf, den som lever får se. Annars är jag 700 kr rikare än alla andra i början av juli. :)

Lev och må!




Kommentarer
Postat av: linnea

men du kommer väl på marklunds lilla tjejmiddag?:)

2008-06-20 @ 18:59:53
URL: http://lsu.blogg.se/
Postat av: nisse

svar: ja, jag hade tänkt det. ^^

2008-06-21 @ 13:23:47
Postat av: FLiSAN

Jag säger nej tack till Gatufesten.

2008-06-22 @ 02:01:48
URL: http://meekahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback