arkiv

Havet och vinden, och doft av kaprifol

2008-06-05 @ 22:50:14
Jag är sådär härligt knallröd-så-det-bränner-helvete på ryggen. Slutade vid elva igår så jag for hem och låg i solen i tre timmar och lyssnade på Nashville Skyline. Kung att ha bränt sönder sig Innan man börjar jobba, är det nångång man bränner sig så är det då. Jag och mamma köpte sånhär anti-cancer-salva idag.. vad heter det? Soltjosan iaf. Jag som skulle pressa mig till hudcancergränsen i sommar, jag får helt enkelt göra det med krämen över hela kroppen.

Jag är då ledig fram till skolavslutningen på onsdag, så idag tjuvbörjade jag jobba på lab. Det var riktigt skoj faktiskt, malde barr och rötter, skrev in provresultat på massa papper och diskade en hel del rör. Allt det är typ skitgörat, men det tycker jag är roligast.. så dom vill ha kvar mig där hela sommarn, haha. Skrapade ihop typ 800 spänn gjorde jag iaf. :)

Och nu stack jag mig på ett himla barr jag hade i håret.. barr i barret, hehehehehe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback